Mazda MX-30
- Apple Carplay/Android Auto
- electronic climate controle
- kunstlederen interieurdelen
- lichtmetalen velgen 18"
- navigatiesysteem
- stof/kunstlederen bekleding
Kenteken | NL X-621-PX |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2024 |
Kleur | Zircon sand m: black roof |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 1 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 9,1 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 830 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 29-01-2024 |
Gewicht | 1753 Kg |
Koppel | 116 Nm |
---|---|
Motorinhoud | 0.8 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Vermogen | 170 pk (125 kw) |
---|
Accucapaciteit | 18 kWh |
---|---|
Laadvermogen | 11 kW |
Snellaadvermogen | 36 kW |
Gemiddeld verbruik | 17 kWh/100 km |
Apple Carplay/Android Auto |
electronic climate controle |
kunstlederen interieurdelen |
lichtmetalen velgen 18" |
navigatiesysteem |
stof/kunstlederen bekleding |
two-tone (metaal) kleur |
voorstoelen verwarmd |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
automatische snelheids begrenzing |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektr. met geheugen |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
connected services |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dimlichten automatisch |
dodehoekdetectie met correctie |
elektrische ramen voor |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
grootlichtassistent |
head-up display |
hemelbekleding donker |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
keyless start |
knie airbag(s) |
koplampen adaptief |
koplampreiniging |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
LED koplampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm klein |
oplaadmogelijkheid |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
radio |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
Rookvrij |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |
- Minimaal 12 maanden garantie op de aankoop van een gebruikte auto
- Drie maanden garantie op reparaties en onderhoud
- Duidelijke en met consumentenorganisaties (ANWB en Consumentenbond) afgestemde garantievoorwaarden
- Betrouwbare kilometerstand
- Tijdens garantiewerkzaamheden krijgt u passend vervangend vervoer
- Onpartijdige hulp bij klachten bij onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en de Algemene Voorwaarden van BOVAG
- Toegang tot de Geschillencommissie (indien de bemiddeling niet leidt tot een oplossing)
- Nakomingsgarantie — indien de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG tot op zekere hoogte garant voor de nakoming van de uitspraak
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.