Mazda CX-5
- electronic climate controle
- lichtmetalen velgen 17"
- metaalkleur
- navigatiesysteem full map
- voorstoelen verwarmd
Kenteken | NL 9-KSP-66 |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2013 |
Kleur | 42a |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | A |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1997 CC |
Datum deel 1a | 04-07-2013 |
---|---|
Gewicht | 1295 Kg |
Max trekgewicht | 1800 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 6,0 Liter |
Vermogen | 164 pk (121 kw) |
---|
electronic climate controle |
lichtmetalen velgen 17" |
metaalkleur |
navigatiesysteem full map |
voorstoelen verwarmd |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
armsteun achter |
Autonomous Emergency Braking |
bagagedek |
Bandenreparatieset |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
cruise control |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
lendesteunen (verstelbaar) |
mistlampen voor |
multimedia-voorbereiding |
parkeersensor voor en achter |
passagiersairbag |
radio-CD/MP3 speler |
regensensor |
Rookvrij |
stuurwiel multifunctioneel |
trekhaak met afneembare kogel |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |
100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens
- Minimaal 12 maanden garantie op de aankoop van een gebruikte auto
- Drie maanden garantie op reparaties en onderhoud
- Duidelijke en met consumentenorganisaties (ANWB en Consumentenbond) afgestemde garantievoorwaarden
- Betrouwbare kilometerstand
- Tijdens garantiewerkzaamheden krijgt u passend vervangend vervoer
- Onpartijdige hulp bij klachten bij onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en de Algemene Voorwaarden van BOVAG
- Toegang tot de Geschillencommissie (indien de bemiddeling niet leidt tot een oplossing)
- Nakomingsgarantie — indien de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG tot op zekere hoogte garant voor de nakoming van de uitspraak
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.