Mazda 3
- Apple Carplay/Android Auto
- electronic climate controle
- lichtmetalen velgen 16"
- metaal-/micakleur
- navigatiesysteem full map
- voorstoelen verwarmd
Kenteken | NL P-914-PN |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2022 |
Kleur | Deep crystal blue (donker blauw) |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | B |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 10,4 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1998 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 19-05-2022 |
Gewicht | 1280 Kg |
Koppel | 213 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1300 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
---|---|
Verbruik per 100 km | 6,0 Liter |
Vermogen | 122 pk (90 kw) |
Apple Carplay/Android Auto |
electronic climate controle |
lichtmetalen velgen 16" |
metaal-/micakleur |
navigatiesysteem full map |
voorstoelen verwarmd |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun voor |
automatische snelheids begrenzing |
Autonomous Emergency Braking |
Bandenreparatieset |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegel(s) automatisch dimmend |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
chroom delen exterieur |
connected services |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dakspoiler |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
elektrische ramen voor en achter |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
grootlichtassistent |
head-up display |
hemelbekleding donker |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
keyless entry |
keyless start |
knie airbag(s) |
koplampreiniging |
LED achterlichten |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
LED koplampen |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm klein |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
radio |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
Rookvrij |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
stuurwiel verwarmd |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |
- Minimaal 12 maanden garantie op de aankoop van een gebruikte auto
- Drie maanden garantie op reparaties en onderhoud
- Duidelijke en met consumentenorganisaties (ANWB en Consumentenbond) afgestemde garantievoorwaarden
- Betrouwbare kilometerstand
- Tijdens garantiewerkzaamheden krijgt u passend vervangend vervoer
- Onpartijdige hulp bij klachten bij onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en de Algemene Voorwaarden van BOVAG
- Toegang tot de Geschillencommissie (indien de bemiddeling niet leidt tot een oplossing)
- Nakomingsgarantie — indien de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG tot op zekere hoogte garant voor de nakoming van de uitspraak
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.